Ergotherapie van A tot Z logoAls je voor jezelf begint wil je natuurlijk een website. Maar waar te beginnen? Wat ga je over jezelf vertellen en hoe kom je aan een logo enzo? Fijn als iemand je dan met een communicatieadviseur in contact brengt, die dat allemaal voor je kan regelen. Die communicatieadviseur was ik 🙂

Positionering

Om de positionering van Ergotherapie van A tot Z te bepalen ben ik begonnen met gesprekken met ondernemer, Arjan Zevenbergen. Vervolgens heb relaties van hem geïnterviewd en vakgenoten online geanalyseerd. Op basis daarvan kon ik het bedrijf scherp positioneren.

Huisstijlontwikkeling

De positionering diende als input voor de briefing voor de ontwikkeling van de huisstijl van Ergotherapie van A tot Z. Al eerder werkte ik fijn samen met estherwerkt, dus ook dit keer vroeg ik haar om de huisstijl te ontwerpen. Het logo en font waren direct een schot in de roos. Met de kleuren hebben we even gepuzzeld om de gewenste uitstraling te krijgen. Uiteindelijk staat er een stevige, zeer onderscheidende huisstijl.

Website

De ontwikkeling van de website, inclusief het schrijven van de teksten, nam ik dit keer in eigen hand. Met behulp van een handige tool (waar ik je graag meer over vertel) kon ik de website op een pragmatische én budgetvriendelijk manier opzetten.

Uiteraard zijn ook het LinkedIn profiel en Google Mijn Bedrijf goed ingericht zodat Ergotherapie van A tot Z zich op de juiste manier online profileert.