Ergotherapie van A tot Z logoAls je voor jezelf begint wil je natuurlijk een website. Maar waar te beginnen? Wat ga je over jezelf vertellen en hoe kom je aan een logo enzo? Fijn als iemand je dan met een communicatieadviseur in contact brengt, die dat allemaal voor je kan regelen. Die communicatieadviseur was ik 🙂

Positionering

Om de positionering van een bedrijf te bepalen voer ik altijd een 360° analyse uit. Allereerst had ik natuurlijk uitgebreide gesprekken met ondernemer Arjan Zevenbergen zelf. Vervolgens heb ik relaties en (ex)collega’s van hem geïnterviewd, en vakgenoten online geanalyseerd. Op basis daarvan kon ik het bedrijf scherp positioneren.

Huisstijlontwikkeling

De positionering diende als input voor de briefing voor het ontwerpen van de huisstijl van Ergotherapie van A tot Z. Ik werk altijd fijn samen met estherwerkt, dus ook dit keer vroeg ik haar om de huisstijl te ontwerpen. Het logo en font waren direct een schot in de roos. Met de kleuren hebben we even gepuzzeld om de gewenste uitstraling te krijgen. Uiteindelijk staat er een stevige, zeer onderscheidende huisstijl.

Website

De ontwikkeling van de website, inclusief het schrijven van de teksten, nam ik dit keer in eigen hand. Met behulp van een handige tool (waar ik je graag meer over vertel) kon ik de website op een pragmatische én budgetvriendelijk manier opzetten.

Uiteraard zijn ook het LinkedIn profiel en Google Mijn Bedrijf goed ingericht zodat Ergotherapie van A tot Z zich op de juiste manier online profileert.


Note: na een aantal met succes gewerkt te hebben als zelfstandig ergotherapeut besloot Arjan het eind 2023 rustiger aan te gaan doen en kreeg ik het verzoek om zijn website etc. offline te halen.