Jaren geleden werkte ik al eens voor Deloitte en uiteraard bleven we contact houden. Regelmatig krijg ik de vraag of ik beschikbaar ben. Eind 2018 kon ik die vraag eindelijk weer eens beantwoorden met “JA”. Super leuk om weer terug te zijn in de Maastoren. Dat uitzicht blijft genieten! En de projecten gelukkig ook. Dit keer mag ik aan de slag met heel verschillende projecten, een interne campagne, verschillende employer branding campagnes en corporate branding.

Diversity & Inclusion week

Een diverse en inclusieve werkomgeving zorgt voor betere prestaties. Daarom stond de eerste week van maart in het teken van Diversity & Inclusion. Ik was, samen met twee collega’s, verantwoordelijk voor de interne communicatie rondom alles wat gedurende deze week op stapel stond. Van de berichtgeving via het intranet, digital signage en personeelsblad, tot de ontwikkeling van mooie verhalen die de voordelen van D&I laten zien.

Employer branding

Met het employer branding team heb ik verschillende campagnes ingezet om Deloitte te profileren als aantrekkelijke werkgever.

  • Influencer marketing: 2 influencers geselecteerd en aangestuurd om door hun ogen te laten zien hoe het is om te werken bij Deloitte.
  • Out of Home campagne: co√∂rdinatie met mediabureau voor de inzet van abri’s op en rondom universiteiten.
  • Ontwikkelen verhalen voor werkenbijdeloitte.nl en sociale media kanalen.
  • Inzet sociale media (advertising).
  • Updaten werkenbijdeloitte.nl.

Cyber

Een van de brand value thema’s van Deloitte Nederland is Cyber. Samen met het Cyber team heb ik gewerkt aan een aantal artikelen voor deloitte.nl en deloitteforward.nl en publiciteit rondom het winnen van Het Roze Slot.